تفریح و سرگرمی

این وبلاگ برای شاد کردن امدست نی برای .....

تفریح و سرگرمی

این وبلاگ برای شاد کردن امدست نی برای .....

روشهای جالب برای کشتن همسر:

نظرات 6 + ارسال نظر
علی جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 19:44 http://www.rendanemoghan.blogsky.com/

حالا بذار همسرشو بگیریم بعد یه جوری میکشیمش
خاسم بذنم تو ذوقت پست اولی فکر کردم تو گذاشتی

این پستتو باید سانسور کنم،وگرنه باید قید زن دار شدنتو بزنی
خوشم اومد حالت گرفته شد

elnaz eftekhari شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 20:38 http://elnazeftekhariyejam.mihanblog.com

salam khosham omad az webeton mishe link konim plz?

هنگامه یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 20:36

حمید من اینها را کپی کردم که نشون زنت بدم والابوخودا

نشون ندیا بیچارم میکنه

هنگامه یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 20:37

کادوی عروسیت این و به زنت میدم

منم برای عباس کچل استفاده کنم خوبه

خدایا توبه............
چه .........کردم اینو گذاشتم تو وب

هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 07:04

عالی بود خیلی خوب جواب داد

کشتی؟
خدا ازت نگذره...............

هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 07:04

خودت و بیچاره حساب کن تازه میگی میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد