تفریح و سرگرمی

این وبلاگ برای شاد کردن امدست نی برای .....

تفریح و سرگرمی

این وبلاگ برای شاد کردن امدست نی برای .....

شوخی با مجری زن در حین اجرای برنامه زنده!!

مجری زن درحال اجرای برنامه بود که یکی از دوستانش از پشت او را غافلگیر کرد. به دستان زن نگاه کنید که چگونه بخاطر سرد بودن مایع ریخته شده برروی او , می لرزد!!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
علی جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 22:12 http://www.rendanemoghan.blogsky.com/

منم یه بار این بلا را سرت میارم
آپم

عزیزجان
مرده و حرفش

هنگامه شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 13:01

چه کیفی کرده هااااااااااااااا

هنگامه شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 13:02

حمید منم یکی از فانتزهام اینه که مث این خیست کنم بلرزی دهنت6 متر وابشه

با کمال میل قبول میکنم،خوشحال میشم که یکی از فانتزیات به وقوع بپیونده

هنگامه شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 13:12

حمید یه دفعه مردی کن بایست تا من اینطوری خیست کنم والابوخودا

من مردی میکنم می ایستم،بیا خیسم کن..........
در خواستا زیاد شده،با مدیر برنامم هماهنگ کنین

Zhinoos.Blue دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 21:12 http://kooleh-poshti.blogsky.com

به این میگن شوخی شهرستانی

حالا چرا شهرستانی؟

هنگامه یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 10:07

راست میگی میاسیتی خیست کنم وای تو چقدر خوبی پسر

مگه شک داشتی؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد