تفریح و سرگرمی

این وبلاگ برای شاد کردن امدست نی برای .....

تفریح و سرگرمی

این وبلاگ برای شاد کردن امدست نی برای .....

خنده بازار دااااااااااغ

نان لواش چیست؟!

به آلیاژی از پلاستیک و آرد می گویند که در دمای مخصوصی پخت می شوند !

.

.

.

لوازم شخصی چیست ؟

وسایلی که متعلق به یک شخص می باشد

و تمام اعضای خانواده و فامیل وظیفه دارند از آن وسایل استفاده کنند

در غیره این صورت شخصی محسوب نمیشود !

.

.

.

مـا بـا خوردن یه رانی ۱۰ کالری بدست میاریم

و برای خوردن دو تیکه ی آخر درون قوطی ۱۲ کالری مصرف میکنیم !

ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﺮﻩ ﺗﺎﯾﻠﻨﺪ ،ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻪ ﺳﻮﺍﺭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ

ﺑﺸﻪ؛ ﻣﺎﻣﻮﺭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻪticket:

please

ﯾﺎﺭﻭ:ﭼﯽ ﭼﯽ؟

ﻣﺎﻣﻮﺭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ:your ticket

ﯾﺎﺭﻭ:ﻣﻦ ﮐﻪ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﻡ ﭼﯽ ﮔﻔﺘﯽ ﺍﻣﺎ ﻣﺤﺾ

ﺍﺣﺘﯿﺎﻁ ﮐﺮﻩ ﺧﺮ… !!

ﻣﺎﻣﻮﺭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ:ﻫﻮﯼ؛ﻣﻨﻮ ﻣﯿﮕﯽ؟؟ ﺁﺷﻐﺎﻝ

ﻋﻮﺿﯽ….

ﺷﺨﺺ ﺳﻮﻣﯽ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﻣﯿﺮﺳﻪ ﻭﻣﯿﮕﻪ:ﺁﻗﺎﯾﻮﻥ

ﭼﺮﺍ ﺩﻋﻮﺍ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ؟ ﺧﻮﺑﯿﺖ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻣﻤﻠﮑﺖ

ﻏﺮﯾﺒﻪ!!!ﺻﻠﻮﺍﺕ ﺑﺮﺳﺘﯿﻦ

ﮐﻞ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ:ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺻﻞ ﻋﻠﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﻭ ﺁﻝ محمد

.

.

.

مامانم مسافرته زنگ زده میگه خونه رو تمیزکن

شاید با خاله ت اینا بیایم

خبر نداره بعد از دوساعت که داشتم از تشنگی تلف میشدم

آخرش از آب گلدون خوردم !! توقعایی دارنا !!

.

.

.

تو مترو بشینی و تو اس ام اس بنویسی ((زیپِ طرف بازه))

حداقل ده نفر به زیپاشون نگاه میکنن ! :|

.

واسه باغمون سگ خریدیم بستیم که دزد نیاد

سگو دزدیدن :D

.

.

.

۱۲ و ۱۳ سالم بود میخواستم خودکشی کنم

هرچی قرص تو خونه بود خوردم… سرماخوردگیم خوب شد!!

.

.

.

مامانم زنگ زده مغازه میگه داداشت اونجاس هنوز؟

میگم نه چن دقیقه پیش رفت

میگه یعنی کلا رفت؟!

گفتم نه هنوز نصفش اینجاست !

.

.

.

من هرموقع کسی یا چیزی رو دوست دارم

وامیستم اینقدر از دور نگاش میکنم که یکی بیاد بخرتش

یا ببرتش بعد خیالم راحت میشه میرم پی زندگیم :|

.

.

.

خدا نگذره از کسانی که

شیر حموم رو روی وضعیت دوش می‌بندن و از حموم خارج می‌شن!

:|

.

.

.

الان از مهم ترین دغدغه هام اینه حالا که

سال تحویل ساعت۲ ظهره نهارو کی باید بخوریم :|

.

.

.

اقا من یه کشف بزرگی کردم :

حرف R همون حرف P هست فقط خسته بوده پاهاشو باز کرده !

حرف Z همون حرف N هست فقط خوابیده !

حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش کرده !

.

.

طرز نمره گرفتن پسرا و دخترا از استاد مرد:

پسرا: استاد به جون مادرم خرج خونه و دانشگارو خودم میدم

مادرم مریض بابام مرده ۲شیفت کار میکنم

واسه همین نتونستم خوب درس بخونم !

دخترا :اســـــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد !!!!

.

.

.

مامانم خطاب به مرغ مینامون:

سلام عزیزم، سلام پسرم صبحت بخیر! خوب لالا کردی؟

بزار برات دون بیارم عشقم بخوری چاق بشی

چله بشی… آی مامان قربونت بره.. ای جانم ای جانم!

مامانم خطاب به من:

هوی شتر نمیخوای اون تن لشت رو از جات بلند کنی؟

انقدر آدم لــــــــــــــَش!! من :|

.

.

.

خیلی سعی کردم مث این فیلما دوتا بزنم تو گوش یکی

بعد یهو به خودش بیاد زندگیش عوض شه

منتها هر وقت اولیو زدم دعوا شد !

.

.

.

منطق ریاضى:

هر مساله اى که دیدى آسون داره حل میشه ؛

بدون راهِ حلت اشتباهه…. :|

.

.

.

به درجه ای از عرفان و معرفت رسیدم

که واسه خودم یه چیزی تعریف میکنم میخندم

تازه آخرش هم از خودم میپرسم: جان من!؟ :|

نظرات 14 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 21:22

آورین آورین

علی جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 21:22 http://www.rendanemoghan.blogsky.com/

من بودم

میدونم......میدونم

هنگامه یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 01:16 http://hengameharjomand.blogsky.com

بعد یهو به خودش بیاد زندگیش عوض شه

منتها هر وقت اولیو زدم دعوا شد !

جالب بود

هنگامه یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 01:17 http://hengameharjomand.blogsky.com

اســـــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد !!!!

باشه،حالا چن میخوای؟
بیش از 16 نمیدما

هنگامه یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 01:18 http://hengameharjomand.blogsky.com

این کار منه بوخودا

خدا نگذره از کسانی که

شیر حموم رو روی وضعیت دوش می‌بندن و از حموم خارج می‌شن!

خوب ادم باش،این چه کاراییه میکنی

هنگامه یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 01:20 http://hengameharjomand.blogsky.com

سگ هم مث سگ من بوده خیلی لوس و دستی بوده هر کی بیاد میپریده توی بغلش

سگ داری؟

سید یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 10:29 http://seyyed9304.blogfa.com

سلام
جالب بود

سلام ممنان

فرناز یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 19:02 http://farnaz2020.blogfa.com

سلام

ببخشید دیر اومدم ولی ببین که اومدم

با نظرتون در مورد تبادل لینک هم موافقم

"دنیای زیبایی و مد" رو لینک کنید و سپس بفرمایید با چه نامی لینکتون کنم

موفق باشید و به امید دیدار مجدد دوست عزیز

سلام
خوشحالمون کردیم

هنگامه دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 06:26

اول از همه که خیلی کیف میده اذیت کردن دلم میخواد اذیت کنم بخاطر همین بیچاره عباس کچل شده خو از بس زیر شیر آب سرد مونده موهاش ریخت

با کیف دادنش موافقم
اخه چه گناهی کرده گیر تو افتاده

هنگامه دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 06:27

تازه کی به تو گفت استاد اوهوووووووکی خیلی خودت و .............هیچی

بی ادب
خیلی.........هیچی(این به اون در)
تا خیلیم دلت بخواد من استادت باشم

[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 06:30

پس تا حالا جند دفعه برای کتی سگم آپ کردم چی بود


آره سگ داشتم اما دیگه قسم خوردم نگه ندارم چون وقتی میمیره خیلی سخت تر از بقیه است

من حیوون ها مخصوصا سگها را خیلی میدوستم

تو سگ دوس موس نداری

اهههههههههه
نه باباُاین همه حیوون سگ دوس داشته باشم

ببینم مگه چن تا سگ کشتی؟

هنگامه سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 01:40

یکی کشتم والابوخودا

اما سنجابم و طوطی و عقاب و اسب و موش و مرغ لاری و بقیه رونکشتم خفه کردم والابوخودا


سگ هم اه نداره خیلی هم خوبه از انسانها وفاش بیشتره

بعدم تواستاد بشی خیلی خودشیفته هستی ها

اینم به اون درببینم اینجا دعوامون میشه با جفت پا بریم تو شکم هم والابوخودا

قاتل

این همه حیوون داشتی؟!باغ وحش زدی؟
از کجا فهمیدی!!!
کدوم در؟
وایسا من برم نانچیکو مو بیارم

...الهام سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 11:35 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

خخخخخ

خیلی باحال بوووووود ..

ممنانم

هنگامه شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 13:09

عه عه میبینم رزمی کارم شدی بیا وسط که من آماده ام والابوخودا منم بلتم ها فک نکن با یه زن دست و پا چلوفتی سر کار داری اینم یه زبون دیگه

من وسطم،تو کجایی،نمیبینمت
ترسیدی رفتی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد