تفریح و سرگرمی

این وبلاگ برای شاد کردن امدست نی برای .....

تفریح و سرگرمی

این وبلاگ برای شاد کردن امدست نی برای .....

جوک های دانشجویی

 

 

    مکان خوابگاه:نوبت کیه چایی دم کنه
    بچه ها:کی چایی میخوره تو این گرما؟
    وقتی من با لیوان چایی میام تو اتاق
    بچه ها:نمیدونی چهار نفریم یه لیوان چایی دم کردی بیشعور؟

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- 

 

    تازه میفهمم موفق باشید استاد آخر برگه امتحانی جواب همون
    خسته نباشید هاییه که وسط درس دادنش میگفتیم

  

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- 
 

 

    یه بار تو ورق امتحانم انقدر چرت و پرت نوشتم به جرم توهین به شعور
    استاد به کمیته انضباطی دانشگاه معرفی شدم

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- 

 

    کلاس نه گذاشتنیه نه داشتنی نه رفتنی کلاس فقط پیچوندنیه به افتخار همه دانشجوهاااا...

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- 

 

    هروقت تونستی با تقلب نمره خوب بگیری به خودت افتخار کن
    با خرخونی که همه میتونن 20 شن

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

 

    بیاااا دوری کنیم از درس
    بیاااامشروط بشیم کم کم
    بیاااا با درس تو بدتر شوووووو
    بیاااا این ترم تو رد شوووو
    رد شوووو
    ببین گاهی یه وقتایی دلت میگیره از استاد
    نه میخوابم نه بیدارم
    از این نمرات من پیداست

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

 

دانشجویان عزیز درفصل امتحانات زیاد به خودتان فشار نیاورید حتی امام(ره) هم به شما امید نداشت.همیشه میگفت امید من به شما دبستانی هاست

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

 

چهارتا از مهم ترین دست آوردهای دانشگاه:
- اس ام اس دادن بدون نگاه کردن به موبایل ...
- خوابیدن در حالت نگاه کردن به کتاب ...
- کار گروهی در هنگام امتحان ...
- حرف زدن بدون تکون خوردن لب ...

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-


دانشجوی عزیز،وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم, چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !
دوستدار تو, استاد

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-


سه تا از بهترین خوابیدنهای دنیا:
1.خوابیدن رو پای مامان وقتی کلی خسته ای
2.خوابیدن رو شونه عشقت وقتی کلی تنهایی
3.خوابیدن با چشمای باز وقتی استاد داره درس میده !

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

 

یه بار تو دوره دانشجویی 4 نفری سوار یه پیکان شدیم شیشه بالابر نداشت! میدونید که چی میگم ؟ به راننده به مسخره گفتم اقا شیشه هاش برقی؟؟؟:))) (کل ماشین زد زیر خنده) راننده هم با جدیت گفت بله برقیه!!! بعدشم یه دکمه زد شیشه سمت من اومد پایین!!! 

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- 

 

ای اس ام اس برو پیش اونی که دارم بهش فکر می کنم..یه دونه بزن تو سرش برگرد
بیا با هم بهش بخندیم

 

 -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

 

یه دختر نمیتونه کمکتون کنه تا نمره قبولی بیارید، ولی نمره های قبولیتون میتونه کلی دختر براتون جایزه بیاره، پس به درس خوندن عشق بورزید نه به دخترا !
(سازمان حمایت از آینده پسرای تنها)

نظرات 11 + ارسال نظر
farshid چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 16:08 http://tapmusic.ir

سلام..............

وبلاگ زیبایی داری ....خیلی استفاده کردن


به ما هم سر بزن http://tapmusic.ir

دانلود اهنگ جدید
.............................

مرتضی پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 15:21 http://mortezaseifi.persianblog.ir

واقعا عالی بود وبلاگ نویس محترم

ممنون خواننده محترم

هنگامه سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 03:38

منم با خر خونی نمره نگرفتم با تقلب گرفتم خیلی هم حال داد والابوخودا

هنگامه سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 03:51

حمید چه عجب چندتا آپ کردی من اون وبت اومدم و دوباره ثبت نام کردم ولی باز یادم رفت نچ یادم اومد ب اسم نیلوفر ثبت نام کردم ولی اون وبت و دوست ندارم خیلی دلم برای وبت تنگ شده بود برای خودت ک نچ جووون همه کوچیکه

باعث خوشحالیه

شادی چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 02:12 http://shadi-shadi.blogsky.com

بی صبرانه در انتظارم تا ، زمان سالخوردگی ام فرا برسد !

شاید عشق پیری چیز دیگری باشد ...

مادمازل پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 03:26 http://www.googooligirl.blogsky.com

سلام-آپم
(کدومش؟)

ترفند جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 10:08 http://userblogfa.zgig.ir/blogfa/index.php

ترفند جالب
مدیریت وبلاگ بلاگ سکای در صفحه ی بلاگفا
شما می توانید از لینک زیر وارد مدیریت وبلاگ خود شوید ولی با صفحه مدیریت بلاگفا با امکانات عجیب
http://userblogfa.zgig.ir/blogfa/index.php

دنیای روزهای من شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 00:31

وبت خییییییییییییییییییییییلی عالیه
مردم اخنده
به منم سربزن من خیلی خوش خنده م

خب ادرسو میدادی

رومینا دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 17:40

عالیییییییییییییییییی بووووووووووووووووود بوووووووووووووس

OVERLORD پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 01:19

همش واقعیت محض بود.واقعا که بی نظیری!!

خواهش میکنم

هنگامه دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 22:24 http://hengameharjomand.blogsky.com/

ک تقلب کردم

ولی از اینم خوشم اومد

چهارتا از مهم ترین دست آوردهای دانشگاه:
- اس ام اس دادن بدون نگاه کردن به موبایل ...
- خوابیدن در حالت نگاه کردن به کتاب ...
- کار گروهی در هنگام امتحان ...
- حرف زدن بدون تکون خوردن لب ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد